The.........

Hari ni aku terpanggil untuk mengemaskini blog milik aku. Cehhhh ayat macam apa ntah. Setelah sekian lama aku tak update blog, harini aku nak cakap pasal tajuk bebas.

Nama aku adalah Iman Naim. Dilahirkan pada 8 julai 1989 di sebuah kedai 7 eleven pada pukul 2.15 pagi. Entah apa mak aku buat kat 7e malam2 tu wallahua'lam. Mengidam slurpee mungkin. Sebelum aku dilahirkan, ayah aku telah pun meninggal dunia akibat tercekik strepsils. Aku adalah anak tunggal daripada seorang adik beradik. Aku di besarkan dengan penuh kasih sayang oleh mak aku yang bekerjaya sebagai penulis lirik lagu rap. Apabila aku buat salah, mak aku akan marah dengan menyanyikan lagu rap seperti " Maybe u shud listen when i flip the linguistics coz i'mma rip this mystical slick shit , you don't wanna become another victim or statistics of this shit! ". Sekali dengan lenggok2 mak aku rap. Nasib baik tak pakai seluar londeh.

Seperti remaja-remaja yang lain, hobi aku adalah mengumpul setem. Selain itu, aku juga gemar bershuffle. Aku bercita-cita untuk menjadi seorang peneroka felda. Idolaku adalah Eman Manan, aku begitu teruja dengan lakonan beliau sehinggakan aku menggayakan rambut seperti rambutnya.

Aku kini belajar di Uitm dalam kursus Diploma Pengurusan Bayi Yang Terbiar. Aku agak enjoy dengan kursus yang aku ambil. Baru-baru ini, kami mengadakan program yang diberi nama
' Mari Menari di Rumah Anak Yatim ' . Hati aku tersentuh melihat anak-anak ini kerana aku pon adalah anak yatim.
Nama ayah aku Yatim bin Zachary Arryana Putra. So aku anak Yatim yang yatim. =.='

Aku meminati seorang budak perempuan di tempat aku belajar. Nama dia Saleha. Dia adalah bekas teman wanita aku. Saleha ni kaya orangnya. Setiap hari dia akan ke kelas menaiki kereta Atos putih. Hubungan kami telah musnah setelah dia ditangkap khalwat dengan Norman Hakim. Aku yang begitu kecewa cuba membunuh diri pada ketika itu dengan menelan ubat gegat. Tetapi rakan karibku, Aiman berjaya menyelamatkan aku justeru menghantar aku ke klinik untuk mendapatkan rawatan. Aiman adalah seorang pemuda yang baik dan bersopan santun tingkah lakunya. Dia adalah seorang vegetarian. Aku berterima kasih kepadanya kerana telah menjadi hero menyelamatkan aku. Seraya Aiman berkata, " Memang tugasku menyelamatkan manusia yg lemah dan memerlukan bantuan seperti kau. Aku dihantar ke bumi untuk membanteras jenayah.."
Aku syak Aiman baru lepas tgok cerita Robocop.

Aku mempunyai bakat dalam bidang penulisan. Novel baruku yang bertajuk " Cintamu Seharum Shokubutsu " telah mendapat anugerah Novel terbaik untuk tahun ini. Aku juga memenangi anugerah penulis terbaik pada tahun lepas menerusi novel, " Awak, Belikan Saya Blackberry " . Kini aku giat menulis novel bergenre seram pula. Aku dalam proses menyunting novel terbaru ku yang bertajuk " Pontianak Beranak Pinak " dan " Lompat Si Pocong Lompat " .

Dalam bidang sukan pula, aku handal bermain bola tampar. Sehingga aku diberi jolokan "Penampar Gajah" oleh rakan-rakanku. Setakat ini aku telah berjaya memenangi 2 pingat emas. 3 perak, 4 gangsa dan 5 stainless steel dalam pertandingan2 yang aku sertai.

Aku tidak pasti akan masa depanku. Mungkinkah impianku untuk menjadi seorang peneroka felda akan tercapai? Atau mungkinkah suatu hari nanti aku akan mengikut jejak langkah makku sebagai penulis lagu rap? Atau mungkinkah aku akan menjadi seorang sasterawan? Hanya tuhan saja yang tahu. Apa yang aku tahu adalah aku akan melakukan yang terbaik dalam apa jua yg aku lakukan supaya menjadi manusia yg berguna kelak.


*******************

Oleh itu, tamatlah entri kali ini. And i would like to share a story.

The deadliest sad story of a man.....


Last thursday was my Birthday

My wife & kids didnt wish me

i went 2 work,my friends didnt wish me.

i entered my cabin

my Personal Assistance said happy birthday boss

i felt special

she asked me 4 lunch

after lunch she invited me too her apartment

there she said do u mind if i go to my bedroom for a min

ok i said nervously...

she came out few mins later wit a large cake

folowed by my wife,kids,friends

& i was sitting there
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NAKED........

^^


4 comments: